Τη δυνατότητα οι καταναλωτές στις ΗΠΑ και τη Βρετανία να λαμβάνουν διαφημιστικά μηνύματα ανάλογα με προτιμήσεις που δήλωσαν οι ίδιοι, προσφέρει το νέο application με όνομα Into-It, το οποίο ανέπτυξε ομώνυμη start-up πλατφόρμα με έδρα το Λονδίνο. Η εφαρμογή θα λανσαριστεί στις δύο χώρες το α΄ τρίμηνο του 2021, ενώ έχουν ήδη εγγραφεί σε αυτήν διαφημιζόμενοι και publishers των δύο χωρών. Σύμφωνα με τον Founder του Into-It και του digital consultancy Silence Media, Lee Henshaw, το app, αντί να βασίζεται σε υποθέσεις με βάση αλγορίθμους τεχνητής νοημοσύνης και άλλων τεχνολογιών, απαντά στο consumer intention.

Επίσης, υποστηρίζει ότι η παροχή στους καταναλωτές μεγαλύτερου ελέγχου της personalized εμπειρίας οδηγεί σε μείωση των ad blocks στα sites των publishers, καθώς και σε μείωση του όγκου των διαφημίσεων που πρέπει να προβάλλονται, προκειμένου να τους αποφέρουν κέρδη. Η νέα υπηρεσία είναι πιθανό να θεωρηθεί πρόκληση στην ισχύ που έχουν εταιρείες, όπως η Google και το Facebook στο digital advertising των δύο κρατών, ωστόσο το καίριο ερώτημα είναι εάν οι καταναλωτές θα έχουν τον χρόνο και τη διάθεση να επιλέξουν οι ίδιοι τη διαφημιστική εμπειρία τους.

(Πηγή: Warc)