Το νέο της αφήγημα παρουσίασε η DPAM, σε μια εκδήλωση στο House124, στις 18 Ιουνίου. Η DPAM κάλεσε τους προσκεκλημένους να γίνουν ξανά παιδιά, παίζοντας τρίλιζα, κρυπτόλεξο και κουτσό αλλά και να μάθουν περισσότερα για την «υπερδύναμη του παιδικού χαμόγελου».

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι εκπρόσωποι της εταιρείας, Μυρτώ Μαθιού, Communications Manager, Ελένη Ψάλτη, Marketing Specialist και Χρήστος Μαμακούκας, HR Supervisor, παρέα με την Εύη Σταθάτου, πιστοποιημένη parent coach και συγγραφέα, συζήτησαν, μεταξύ άλλων, για το πώς το χαμόγελο συνδέεται με την ευτυχία παιδιών και ενηλίκων και πώς τα ρούχα και τα χρώματα επηρεάζουν την ψυχολογία και την αυτοεκτίμηση των παιδιών, κάνοντας αναφορά στην ιστορία και την επόμενη ημέρα της DPAM.

Σχετικά με τη φιλοσοφία της, εξήγησαν ότι ξεκινάει από τα προϊόντα της, αλλά δεν μένει εκεί, καθώς τη βλέπει κανείς στις δράσεις που κάνει, στις συσκευασίες των προϊόντων της από οικολογικά και ανακυκλώσιμα υλικά, με τα έσοδα να πηγαίνουν στα Παιδικά Χωριά SOS.