Θα υποστηριχθεί αυτόνομα από την Remy Cointreau, ξεχωριστά από το υπόλοιπο portfolio

Το Metaxa θεωρείται από τα ισχυρότερα σήματα της εταιρείας και η δυσχερής συγκυρία καθιστά επιτακτική την ανάγκη εστίασης στην ανάδειξη των brands με την μεγαλύτερη δυναμική. Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής, η εταιρεία δημιούργησε την Ακαδημία Metaxa στις εγκαταστάσεις του Metaxa στην Κηφισιά, η οποία θα λειτουργήσει από τον ερχόμενο Απρίλιο.

Πρόκειται για ένα διήμερο πρόγραμμα μέσα από το οποίο εκπρόσωποι του ειδικού και διεθνούς Τύπου, αλλά και συνεργάτες της εταιρείας, θα ξεναγούνται στους αμπελώνες της Σάμου, εκεί όπου παράγεται το μοσχάτο, βασικό συστατικό του Metaxa, αλλά και στις άλλες εγκαταστάσεις της εταιρείας.

Όπως αναφέρθηκε σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου της εταιρείας, το 80% των πωλήσεων του Metaxa γίνεται στο εξωτερικό, ωστόσο η Ελλάδα αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά του brand, με δεύτερη τη Γερμανία. Το μερίδιο του Metaxa στο σύνολο των αλκοολούχων ποτών είναι 7%, ενώ στην επιμέρους κατηγορία των κονιάκ/μπράντι το μερίδιό του ανέρχεται στο 95%. Στην Ελλάδα το προϊόν διανέμει η Β.Σ. Καρούλιας, ενώ την επικοινωνία του χειρίζεται η Fortune.