Όταν επικυρωθεί και από το Συμβούλιο της ΕΕ, η αναθεωρημένη οδηγία θα ισχύσει για τους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς, αλλά και για τις πλατφόρμες βίντεο κατά παραγγελία, τις πλατφόρμες κοινής χρήσης όπως το Netflix, το YouTube ή το Facebook, καθώς και για πλατφόρμες κοινής χρήσης βίντεο με απευθείας μετάδοση («live streaming»). Οι επικαιροποιημένοι κανόνες θα προστατεύουν καλύτερα τους ανήλικους από περιεχόμενο βίας, μίσους, τρομοκρατίας και από επιβλαβείς διαφημίσεις.

Ο νέος νόμος περιλαμβάνει αυστηρούς κανόνες σχετικά με τη διαφήμιση, την τοποθέτηση προϊόντων σε τηλεοπτικά παιδικά προγράμματα και περιεχόμενο που διατίθεται σε πλατφόρμες με βίντεο κατά παραγγελία. Σύμφωνα με τους νέους κανόνες, η διαφήμιση μπορεί να αντιστοιχεί στο 20% της ημερήσιας τηλεοπτικής περιόδου εκπομπής μεταξύ 6:00 και 18:00. Έχει επίσης αφεθεί χώρος και για τις ώρες υψηλής τηλεθέασης, δηλαδή μεταξύ 18:00 και 0:00, όπου ο επιτρεπόμενος χρόνος διαφήμισης δεν θα πρέπει να ξεπερνά το 20% του συνολικού χρόνου εκπομπής. Παράλληλα, το ΕΚ διασφάλισε ότι το 30% του περιεχομένου σε καταλόγους πλατφορμών με βίντεο κατά παραγγελία θα πρέπει να είναι ευρωπαϊκό.