Στόχος, μεταξύ άλλων, η προσέλκυση νεανικού κοινού

Με στόχο την καλύτερη και άμεση εξυπηρέτηση των πελατών τους, τα Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας παρουσιάζουν νέες υπηρεσίες προσαρμοσμένες στη νέα εποχή, με ανανέωση της εικόνας των καταστημάτων και ανάπτυξη νέων λειτουργιών. Το πρώτο βήμα είναι η δημιουργία υπηρεσίας delivery με τις παραγγελίες να γίνονται τηλεφωνικά, η σταδιακή ανακαίνιση του συνόλου του δικτύου της και τέλος η εγκατάσταση έξι βασικών πυλώνων τροφίμων, όπως ζεστή γωνιά, βιολογικά φρούτα και λαχανικά, φρέσκα ψάρια, φρέσκα σαλατικά, κοτόπουλα, καθώς και έτοιμα γεύματα.

Στόχος είναι η πιο ευχάριστη εμπειρία των καταναλωτών στα καταστήματα μαζί με την αύξηση του νεανικού κοινού στην καταναλωτική βάση της αλυσίδας, η οποία σύντομα θα λανσάρει και e-shop και ηλεκτρονικό φυλλάδιο. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Πουρσανίδης Παναγιώτης, δήλωσε: «Η Πέντε ΑΕ συνεχίζει σταθερά το αναπτυξιακό της πλάνο, ανταποκρινόμενη στις διαρκώς μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες και στοχεύοντας με την ίδια συνέπεια και συνέχεια στην κάλυψη των αναγκών των πελατών της.

Δέσμευσή μας είναι να διευρύνουμε συνεχώς τις δυνατότητες που έχουν οι πελάτες μας εντός των καταστημάτων μας, αλλά και τη συνολική αγοραστική εμπειρία που παρέχουν τα Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας, με γνώμονα πάντα την ποιότητα και τις χαμηλές τιμές». Επίσης, το προσεχές χρονικό διάστημα και έως το τέλος του 2020, αναμένεται να λειτουργήσουν και δύο ακόμη καινούρια ιδιόκτητα καταστήματα Γαλαξίας, ένα στο Ξυλόκαστρο και ένα στην Πάτρα, με το πρώτο να αναμένεται να εγκαινιαστεί στο τέλος Ιουλίου.