Το ηλεκτρονικό κατάστημα των My market προσαρμόζεται στη νέα πραγματικότητα και υιοθετεί ενέργειες που θα λειτουργήσουν προσθετικά στις υπηρεσίες του και θα διευκολύνουν τις παραδόσεις των παραγγελιών, μειώνοντας τον χρόνο αναμονής χωρίς «εκπτώσεις» στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Δυνατότητα Click & Collect και συνεργασία με Speedex, Uber και πλατφόρμα online delivery φαγητού.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα των My market προσαρμόζεται στη νέα πραγματικότητα και υιοθετεί ενέργειες που θα λειτουργήσουν προσθετικά στις υπηρεσίες του και θα διευκολύνουν τις παραδόσεις των παραγγελιών, μειώνοντας τον χρόνο αναμονής χωρίς «εκπτώσεις» στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Συγκεκριμένα, μέσω της υπηρεσίας Click & Collect, ο πελάτης πραγματοποιεί ηλεκτρονικά την παραγγελία του αναγράφοντας την ημέρα και την ώρα που επιθυμεί να την παραλάβει από το κατάστημα. Υπάρχει μάλιστα η δυνατότητα η παραγγελία να παραδοθεί στο αυτοκίνητό του, ώστε να μην υπάρξει καμία επαφή με το φυσικό κατάστημα.

Παράλληλα, έχοντας διπλασιάσει σχεδόν, τoν στόλο των οχημάτων της κι έχοντας εντάξει νέους συναδέλφους στην ομάδα του e-shop, η εταιρεία συνεχίζει να εξυπηρετεί τα μεγαλύτερα αστικά κέντρα, παραδίδοντας στον χώρο του πελάτη. Επιπλέον, υλοποιώντας συνεργασίες με τις εταιρείες Speedex και Uber, μειώνεται το διάστημα αναμονής των ηλεκτρονικών παραγγελιών. Τα My market συνεργάζονται ήδη πιλοτικά και με γνωστή online πλατφόρμα διανομής φαγητού, αξιοποιώντας τον στόλο της για παράδοση παραγγελιών μέσω του e-shop.