Σε συνεργασία με την Aegean προχώρησε η ελληνική start-up Vimodji, στο πλαίσιο της οποίας η αεροπορική εταιρεία αξιοποίησε την πλατφόρμα Vimodji, προκειμένου να αλληλεπιδράσει με το κοινό που ενδιαφέρεται για τα αεροπορικά ταξίδια, αλλά και την απόκτηση νέων ταξιδιωτικών εμπειριών.

Η σχετική καμπάνια ολοκληρώθηκε πρόσφατα με μεγάλη, όπως επισημαίνει η ίδια η start-up, ανταπόκριση από το κοινό. Εκτός από την Aegean, η πλατφόρμα του Vimodji χρησιμοποιήθηκε, επίσης, από τον ΟΠΑΠ, την Ήπειρος, την Amita Motion και το Costa Coffee.

«Έχοντας ολοκληρώσει μια σειρά από καμπάνιες για σημαντικά και μεγάλα brands είναι πλέον εμφανές πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν την πλατφόρμα του Vimodji, ώστε να δημιουργήσουν μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με το κοινό», ανέφερε ο Βασίλης Καλλίτσης, Διευθύνων Σύμβουλος και Συνιδρυτής του Vimodji.