Αφορούν στο s/m Γαλαξίας και στις εκδόσεις Ψυχογιός
Την έναρξη δύο νέων συνεργασιών ανακοίνωσε πρόσφατα η Ira Media, στο πλαίσιο της διεύρυνσης τόσο του πελατολογίου της όσο και των υπηρεσιών που προσφέρει.

Συγκεκριμένα, ύστερα από κλειστό spec, τα σούπερ μάρκετ Γαλαξίας ανέθεσαν στην Ira Media το λογαριασμό media, με την εκστρατεία να περιλαμβάνει Τηλεόραση και Ραδιόφωνο ως κύρια οχήματα επικοινωνίας των προσφορών της αλυσίδας. Παράλληλα, υλοποιούνται και ενέργειες Content Marketing σε τηλεόραση και digital με κεντρικό στόχο την ενίσχυση του brand engagement. Παράλληλα, οι εκδόσεις Ψυχογιός ανέθεσαν απ’ ευθείας τον media λογαριασμό τους στην Ira Media, με τη συνεργασία να επικεντρώνεται στην offline επικοινωνία σειράς νέων τίτλων, ενήλικων και παιδικών, που κυκλοφορούν μέσα στη χρονιά. «Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς για αυτές τις νέες συνεργασίες, όχι μόνο για την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν πολύ σημαντικά brands αλλά και διότι αφορούν πολύ ανταγωνιστικούς κλάδους όπου η καινοτομία κάνει τη διαφορά», δήλωσε σχετικά ο Χάρης Λαούδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Ira Media.