Χρυσά Αυγά, Όμιλος Παπαέλληνα, Nyfan Tencate και Frezyderm στο roster της εταιρείας

Στην υλοποίηση επικοινωνιακών ενεργειών, κοινός παρονομαστής υπήρξε όπως επισημαίνει η IRA Media η χρήση ειδικών εργαλείων και η ευελιξία στο μοντέλο αγοράς χώρου-χρόνου, με στόχο την ενίσχυση της επώνυμης ζήτησης των brands, μέσω στοχευμένης και αποτελεσματικής αξιοποίησης των μέσων και, σε ορισμένες περιπτώσεις, εφαρμογής του μοντέλου DIC που αποσκοπεί στην μεγιστοποίηση leads σε call to action briefs.

«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι, που σε ένα αρκετά δυσμενές περιβάλλον, η IRA Media συνεχίζει να εξελίσσεται και να καταγράφει σταθερά θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης, εμπλουτίζοντας το πελατολόγιό της και χτίζοντας σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης τόσο με τους πελάτες της όσο και με τους συνεργάτες της», τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της IRA media Χάρης Λαούδης.