Coco-mat, Timberland, Nautica, Timex εντάχθηκαν στο roster της

Πρόκειται για διαφημιζόμενους που κατέχουν υψηλά μερίδια στην κατηγορία τους με καταξιωμένα brands: Coco-mat, Timberland, Nautica, Timex. Κοινός παρονομαστής των επικοινωνιακών ενεργειών αποτέλεσε η χρήση ειδικών εργαλείων και η ευελιξία στο μοντέλο αγοράς χωρου-χρόνου, με στόχο την ενίσχυση της επώνυμης ζήτησης των brands μέσω της στοχευμένης αξιοποίσης των μέσων που αποσκοπεί στην μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας.

«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι, που σε ένα περιβάλλον που παραμένει αβέβαιο, η Ira Media εξελίσσεται και καταγράφει σταθερά θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης, εμπλουτίζοντας το πελατολόγιό της και χτίζοντας σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης τόσο με τους πελάτες της όσο και με τους συνεργάτες της», τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ira Media, Χάρης Λαούδης.