Για την ψηφιακή σήμανση σε φαρμακεία

Ιδιαίτερα αποτελεσματικό μέσο για τη προβολή προϊόντων υγείας αποδεικνύεται για το 2020, το δίκτυο ψηφιακής σήμανσης σε συνολικά 870 φαρμακεία, το οποίο εκμεταλλεύεται εμπορικά η Intelligent Media. Το συγκεκριμένο δίκτυο διαθέτει συνολικά 1.280 οθόνες (βιτρίνας και εσωτερικές), ενώ το κάθε διαφημιστικό μήνυμα προβάλλεται ανά πέντε λεπτά, επαναλαμβανόμενα σε κάθε οθόνη, καταγράφοντας συνολικό μηνιαίο αριθμό εμφανίσεων 4.055.040 (impressions). Ενδεικτικά, από τις αρχές Δεκέμβρη και για τους επόμενους τρεις μήνες, έχουν εμπιστευτεί το δίκτυο των φαρμακείων για τη προβολή των προϊόντων τους οι P&G για τα προϊόντα Vicks & First Defence, BDF για το Liposan & το Hansaplast, η Reckitt Benckiser για το Nurofen, η Douni Health Products για τα προϊόντα Immune Q-Life & Immune Biotix της Quest και, τέλος, η BIAN για το Altion και το Upsavit.