Στη Minds ανέθεσε η Ιωνική Σφολιάτα την digital επικοινωνία και στρατηγική της, μετά από spec που πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2022. Η συνεργασία εγκαινιάστηκε με καμπάνια για τη Σπιτική Ζύμη, τον περασμένο Μάιο και τίτλο «Δεν την ζύμωσες στο σπίτι.. όμως είναι σπιτική!».

Επιπλέον, ανέλαβε την digital επικοινωνία και στρατηγική της Letto Bedroom Concept, με στόχο την ανανέωση της εταιρικής και προϊοντικής εικόνας της.

Η Letto είναι ελληνική εταιρεία κατασκευής επίπλων κρεβατοκάμαρας για κατοικίες και ξενοδοχειακές μονάδες με σημεία διανομής σε όλη την Ελλάδα και έργα στο εξωτερικό, ενώ διαθέτει και σύστημα διαχείρισης υποπροϊόντων και απορριμμάτων παραγωγής.