Την έναρξη δύο νέων συνεργασιών με γνωστά brands της FMCG αγοράς ανακοίνωσε η Max Media Greece. Συγκεκριμένα, ανέλαβε ύστερα από κλειστό spec το επαναλανσάρισμα του διεθνούς brand Lucozade μέσω αφενός μίας πλήρους digital καμπάνιας, με έντονο το στοιχείο των social media σε συνεργασία με influencers, και αφετέρου μέσω στοχευμένου product placement στην τηλεόραση που επικοινωνεί και υποστηρίζει το ανανεωμένο brand positioning.

Παράλληλα, η Max Media Greece επίσης ανέλαβε μετά από κλειστό spec, το λανσάρισμα του brand Nutri Valley που στοχεύει να δημιουργήσει μία νέα κατηγορία στην αγορά του, κτίζοντας υψηλό awareness μέσω TV campaign και ενισχύοντάς το με ενέργειες brand engagement μέσω product placement.

«Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που δύο ακόμα σημαντικές μάρκες στον χώρο των FMCGs μας εμπιστεύονται για την καμπάνια τους στα media, εκτιμώντας το σύνολο των καινοτόμων υπηρεσιών που προσφέρουμε ειδικά στα δύο κυρίαρχα Μέσα, την τηλεόραση και το digital», δήλωσε ο Managing Partner της Max Media Greece, Χάρης Λαούδης.