Σε 2 νέες συνεργασίες προχωρά η GIM Agency, με την εταιρεία κουζίνας, επίπλου και interior design Biente και με την αλυσίδα ηλεκτρολογικού υλικού Σκρέκης ΑΕ. Για την Biente, η GIM Agency έχει στόχο να αναδείξει, με τις digital marketing πρακτικές της, τα χαρακτηριστικά που την καθιστούν πρωταγωνιστή στην επίπλωση σπιτιού.

Όσον αφορά στη Σκρέκης ΑΕ, το agency εφάρμοσε μια ολιστική στρατηγική, με τη μεθοδολογία της BCR². Ο CEO και Ιδρυτής της GIM, Κάρολος Τσιλιγκιριάν, δήλωσε ότι «η συνεργασία μας με την Biente είναι μία πρόκληση, όπου καλούμαστε να δείξουμε πώς είναι να κατακτάς την καρδιά όλων όσων αναζητούν έναν έμπιστο συνεργάτη για το ιδανικό σπίτι».