Την επένδυσή της στην τραπεζική του μέλλοντος και στην ψηφιακή τραπεζική παρουσίασε σε ειδική εκδήλωση νωρίτερα σήμερα, η Εθνική Τράπεζα.

Με κεντρικό μήνυμα «Δημιουργούμε την επόμενη μέρα της Εθνικής μας Τράπεζας», στελέχη της τράπεζας παρουσίασαν τις νέες digital υπηρεσίες της, οι οποίες έρχονται να αναβαθμίσουν το mobile και internet banking. Συγκεκριμένα, η Εθνική Τράπεζα λανσάρει, πρώτη στην Ελλάδα όπως επισημαίνει, την υπηρεσία Digital Customer Onboarding, η οποία δίνει τη δυνατότητα εγγραφής νέων πελάτων στην Εθνική μέσω κινητού.

Η νέα αυτή υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη από την ερχόμενη Δευτέρα και έρχεται να προστεθεί στις υπόλοιπες νέες digital υπηρεσίες που λανσαρίστηκαν πρόσφατα, όπως η online εγγραφή στις υπηρεσίες i-bank και τα smart notifications. Στόχος της Εθνικής είναι, όπως επισημάνθηκε, να εξελιχθεί από πάροχος προϊόντων σε πάροχο εμπειριών, τόσο στο φυσικό κατάστημα όσο και online.

Παράλληλα με την επένδυση στο κομμάτι της ψηφιακής τραπεζικής, έμφαση δίνεται και στην επικοινωνία της Τράπεζας, για την προσέγγιση νεότερου κοινού. Στο πλαίσιο της digital ενίσχυσής της, η Εθνική Τράπεζα ξεκινά και το πρόγραμμα Internship «i-work@nbg» για φοιτητές πληροφορικής, με 20 θέσεις 12μηνης πλήρους απασχόλησης. Τις παρουσιάσεις πραγματοποίησαν οι Xριστίνα Θεοφιλίδη, Γενική Διευθύντρια Λιανικής, Δημήτρης Πλέσσας, Διευθυντής Digital Business, και Στράτος Μολυβιάτης, Group CIO, ενώ χαιρετισμό απηύθυνε και ο Παύλος Μυλωνάς, CEO της Εθνικής Τράπεζας.