Ισχυρή ανάπτυξη για την εταιρεία στα γαλακτοκομικά

Σύμφωνα με την εταιρεία, τα θετικά αυτά αποτελέσματα οφείλονται κυρίως στην έντονη επικοινωνία του ανταγωνιστικού της πλεονεκτήματος για την παραγωγή γιαουρτιών με φρέσκο ελληνικό γάλα από το νομό Σερρών, μέσα σε 24 ώρες από την συλλογή του. Παράλληλα, η εταιρεία έχει ενισχύσει τον εξαγωγικό προσανατολισμό της, με συνεργασίες όπως οι αλυσίδες Tesco και Marks & Spencer στη Μ. Βρετανία, και με αλυσίδες s/m στην Ιταλία και στο Βέλγιο.

Όσον αφορά στον κλάδο του παγωτού, η εταιρεία Κρι Κρι προωθεί την αύξηση της αριθμητικής διανομής της με έμφαση στις τουριστικές περιοχές, καθώς και στοχευμένες ενέργειες για την ανάπτυξη νέων προϊόντων (όπως η κατηγορία frozen yogurt). Με τη στρατηγική αυτή, η εταιρεία επιχειρεί να «αμυνθεί» στις πιέσεις που υφίσταται λόγω του εγχώριου μακροοικονομικού περιβάλλοντος και ειδικά λόγω των capital controls που συνέπεσαν με την περίοδο αυξημένης ζήτησης του καλοκαιριού, επέδρασαν αρνητικά στον κλάδο και περιόρισαν το συνολικό μέγεθος της αγοράς. Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα, οι πωλήσεις παγωτού της Κρι Κρι υποχώρησαν κατά 8,2%.