Την επιστροφή στις διοργανώσεις με φυσική παρουσία σηματοδοτεί η επερχόμενη διοργάνωση Consumer Electronics Show (CES) στο Λας Βέγκας. Το TikTok αποτελεί την πιο πρόσφατη προσθήκη σε μια λίστα συμμετεχόντων που περιλαμβάνει ήδη τις Meta, Amazon, Google και Snap, σύμφωνα με ανακοίνωση της διοργανώτριας Consumer Technology Association (CTA).
Ακόμη 200 εταιρείες και 10.000 παρευρισκόμενοι έχουν εγγραφεί τις τελευταίες 10 ημέρες, καταδεικνύοντας τον εντεινόμενο ενθουσιασμό για το ετήσιο συνέδριο τεχνολογίας που πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά ηλεκτρονικά φέτος λόγω της πανδημίας. Αυτή τη φορά, η διοργάνωση θα λάβει χώρα 5-8 Ιανουαρίου και θα περιλαμβάνει υβριδικά events με τη συμμετοχή περισσότερων των 1.900 εκθετών.
Για τους marketers, η CES 2022 επιφυλάσσει νέες κατηγορίες, όπως τα NFTs, καθώς και άλλα σημαντικά πεδία, όπως η χρήση AR στο εμπόριο και οι δυνατότητες των e-sports ως επένδυση για τα brands. Ιστορικά, το event αποτελεί ορόσημο για τους διαφημιζόμενους και την ενημέρωσή τους γύρω από νέους τρόπους σύνδεσης με το κοινό. Το TikTok θα βρεθεί εκεί έχοντας μεγεθύνει εντυπωσιακά τη θέση του στο οικοσύστημα της ψηφιακής διαφήμισης.
(Πηγή: AdAge)