Η έκπληξη της πανδημίας, το social audio app Clubhouse, έχει ήδη ενεργοποιήσει ένα κύμα… «μιμητών» από άκρως μεγαλύτερους ανταγωνιστές, οι οποίοι βλέπουν ευκαιρίες ανάπτυξης στον συγκεκριμένο χώρο. Στον «χορό» φαίνεται να μπαίνουν πλέον και η audio-streaming εταιρεία Spotify και το work-focused social δίκτυο LinkedIn. Συγκεκριμένα, το Spotify ανακοίνωσε την απόκτηση της Betty Labs, της developer εταιρείας πίσω από το live audio app Locker Room, σε μια κίνηση που έχει στόχο τη διεύρυνση της podcast προσφοράς του Spotify και την προσθήκη περισσότερης διαδραστικότητας.
Ενώ η θεματική του Locker Room κινείται κυρίως γύρω από τον αθλητισμό, το Spotify σχεδιάζει να επεκτείνει τη διείσδυσή του σε νέα θέματα και κοινά, με streaming και εκτός αθλητισμού, όπως live συναυλίες. Παράλληλα, το LinkedIn επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται σε στάδιο δοκιμής μιας «social audio experience» στο app του, ως μέρος του «Creator» mode που λάνσαρε πρόσφατα. Οι παραπάνω κινήσεις έρχονται σε συνέχεια αντίστοιχων πρωτοβουλιών των Facebook και Twitter.
(Πηγή: Warc)