Εστιάζοντας στην ανάπτυξη και στη βιωσιμότητα

Εκδήλωση αφιερωμένη στο όραμά της για τη δημιουργία μιας δυναμικής Ελλάδας πραγματοποίησε η Lidl Ελλάς την Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου στο Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών, παρουσία εκπροσώπων θεσμικών φορέων και εκπροσώπων των ΜΜΕ. Στο πλαίσιο αυτής, παρουσιάστηκε το στρατηγικό πλάνο της εταιρείας για την ανάπτυξη και βιωσιμότητα της οικονομίας, της κοινωνίας και του περιβάλλοντος, ενώ παρουσιάστηκαν στοιχεία από την πέμπτη κατά σειρά μελέτη κοινωνικο-οικονομικής επίδρασης της Lidl στην Ελλάδα για την περίοδο Μαρτίου 2019 – Φεβρουαρίου 2020.

«Είμαστε κοινωνικοί συνοδοιπόροι, πολύ περισσότερο στις περιόδους κρίσης. Γιατί στις δύσκολες στιγμές η ευθύνη πέφτει βαρύτερη στους ώμους μας. Όσο μεγαλύτερη η εταιρεία, τόσο μεγαλύτερη η ευθύνη της να στηρίξει, να συσπειρώσει τον κοινωνικό ιστό», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Ιάκωβος Ανδρεανίδης, Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς.

Αναφορά έγινε και στους δείκτες της εταιρείας για το οικονομικό έτος 2019 -2020, καθώς επιτεύχθηκε σημαντική αύξηση τζίρου, κλείνοντας θετικά σε ποσοστό 8,8%, με αύξηση της επισκεψιμότητας στα καταστήματα και με «μεγαλύτερο» καλάθι αγορών. Παράλληλα, παρουσιάστηκε το αναπτυξιακό πλάνο της εταιρείας για την επόμενη τριετία, το οποίο περιλαμβάνει συνολικές επενδύσεις ύψους 350 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβανομένης της επέκτασης του δικτύου καταστημάτων, με 11 νέα σημεία μέχρι το 2022.

Επιπλέον, ανακοινώθηκε η συνεργασία της Lidl Ελλάς, με το Κοινωφελές Ίδρυμα Α.Κ. Λασκαρίδη κάτω από την ομπρέλα του προγράμματος «Ελλάδα χωρίς Πλαστικά μιας Χρήσης», ενώ, με αφορμή τον εορτασμό για τα 200 χρόνια από την επανάσταση του 1821, η εταιρεία προχωρά σε σειρά πολιτιστικών δράσεων με στόχο τον αναστοχασμό πάνω στον διαχρονικό ρόλο και τη σημασία του τραγουδιού στη διαμόρφωση της ιστορικής μνήμης, της συλλογικής ταυτότητας και της εθνικής αυτογνωσίας.