Τα Reels και το AI κατέλαβαν το μεγαλύτερο μέρος των παρουσιάσεων της Meta, στο πλαίσιο του φετινού Διεθνούς Φεστιβάλ Δημιουργικότητας Cannes Lions. Συγκεκριμένα, η εταιρεία ανακοίνωσε τα σχέδιά της για επέκταση και βελτίωση των διαφημίσεων στα Reels, καθώς και την ένταξη στις λειτουργίες της chatbots τα οποία λειτουργούν με βάση το AI, media editing κ.ά.
Σε επίπεδο Reels -του φορμάτ περιεχομένου που αναπτύσσεται με τη μεγαλύτερη ταχύτητα- η Meta ανέφερε ότι επεκτείνει τις διαφημίσεις στα Instagram Reels για τους διαφημιζόμενους μέσω image ads απευθείας στο περιεχόμενο των Reels, «χωρίς να διακόπτει την προβολή τους».
Επιπρόσθετα, η εταιρεία φέρνει στα Facebook και Instagram Reels διαφημίσεις που προωθούν εφαρμογές – προηγουμένως γνωστές ως app install ads – με σκοπό «να βοηθήσει τις εταιρείες να προσεγγίσουν μεγαλύτερο κοινό και να επεκτείνουν τη βάση χρηστών τους», ανέφερε η ίδια σε blog post της.
Εξάλλου, η Meta συνέχισε να προωθεί το AI στα Cannes Lions, ανακοινώνοντας «φανταστικά» σχέδια με στόχο να αυξήσει τις αυτοματοποιημένες ικανότητες των brands, marketers και creators, συμπεριλαμβανομένων των εκτεταμένων ελέγχων καταλληλότητας με AI, των AI assistants, των stickers και του media editing.
(Πηγή: MediaPost)