Το Skroutz παρουσιάζει ένα νέο αυτοματοποιημένο σύστημα σχεδιασμού, διαχείρισης και παρακολούθησης μιας καμπάνιας «sponsored products».

Πρόκειται για ένα διαφημιστικό όχημα με το οποίο τα brands μπορούν να επιλέξουν τα προϊόντα που θέλουν για να διαφημιστούν στις πρώτες θέσεις κατάταξης της αντίστοιχης κατηγορίας.

Οι διαφημιζόμενοι ενεργοποιούν τις καμπάνιες προώθησης των προϊόντων τους μέσα από τον χώρο συνεργατών και έχουν πλήρη έλεγχο σε επίπεδο προϊόντος, κόστους, διάρκειας διαφήμισης και παρακολούθησης της απόδοσής τους.