Σε ένα ζοφερό υφεσιακό και δύσκολο περιβάλλον, η τρέχουσα παγκόσμια υγειονομική κρίση, ο ενεργός πόλεμος στην Ευρώπη και η απειλητικά επερχόμενη επισιτιστική και ενεργειακή κρίση, λειτουργούν ως καταλύτες στην ψυχολογία του καταναλωτή στα οικονομικά, στην κατανάλωση και στις προσδοκίες από τις μάρκες/εταιρείες.

Μετά από δύο χρόνια πανδημίας και διαδοχικών lockdown, η εξοικείωση με την αναγκαστική «online» αλλά και «phygital» διάδραση, διαμόρφωσε νέες αντιλήψεις και προσδοκίες για την εξυπηρέτηση καταναλωτή αλλά και τη σχέση των καταναλωτών με τις μάρκες συνολικά, οδηγώντας πλέον σε ένα δομικό μετασχηματισμό, σε ένα «Ολιστικό, Αλληλεξαρτώμενο, 360 οικοσύστημα Μάρκας και Εμπειρίας» που ήρθε για να μείνει.

Ο Δημήτρης Α. Μαύρος, Member of the Board, MRB Hellas, στην κεντρική ομιλία του στο 17ο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών παρουσιάζει το νέο αυτό οικοσύστημα, προσφέροντας insights για το πώς μπορούν τα στελέχη να ανταποκριθούν στις νέες προκλήσεις για την μάρκα και την εμπειρία. Το συνέδριο πραγματοποιείται την Πέμπτη 9 Ιουνίου, στο Αμφιθέατρο OTEAcademy. Πληροφορίες και εγγραφές στο www.customerserviceconference.gr.