Για τη βελτίωση του experience πελατών εταιρειών B2C

Δύο νέες λύσεις, τα Customer Voice και Knowledge, παρουσιάζει η Pobuca. Πρόκειται για δύο νέες SaaS λύσεις που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη και βοηθούν τις B2C επιχειρήσεις να βελτιώσουν τις εμπειρίες των πελατών τους. Μέσω του ΑΙ και της τεχνολογίας NLU (Natural Language Understanding), η Pobuca αναλύει τους διαλόγους των πελατών σε όλα τα σημεία επαφής (τηλεφωνικό κέντρο, e-mails, social, μηνύματα chat) και εξάγει συμπεράσματα για τα τμήματα μάρκετινγκ και εξυπηρέτησης πελατών.

Σε πρώτη φάση υποστηρίζονται διάλογοι σε Ελληνικά και Αγγλικά, ενώ σύντομα θα προστεθούν τα Ισπανικά και Βουλγαρικά, σε συνέχεια ήδη κλεισμένων διεθνών συμφωνιών. «Με αυτόν τον τρόπο, πέρα από το ότι είναι ευκολότερο να κάνουμε πωλήσεις στο εξωτερικό, δημιουργούμε και ένα κανάλι προσέλκυσης νέων υποψηφίων πελάτων (leads) της Pobuca platform μέσω των δοκιμαστικών εκδόσεων των εφαρμογών μας (trials)», δήλωσε ο Ισίδωρος Σιδερίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Pobuca.