Η Kosmocar-Audi αναβαθμίζει τις υπηρεσίες After Sales που παρέχει στους πελάτες της, με στόχο να τους προσφέρει μία ακόμα πιο ολοκληρωμένη εμπειρία άνεσης, ασφάλειας και ευκολίας. Οι νέες υπηρεσίες είναι εναρμονισμένες με την επιστροφή σε μία «νέα κανονικότητα», με έμφαση στους κανόνες υγιεινής και ατομικής προστασίας.
Συγκεκριμένα, στη διάθεση των κατόχων μοντέλων της Audi είναι άμεσα οι εξής υπηρεσίες, στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service της Kosmocar: Pick-up & Delivery -η παραλαβή για το service και επιστροφή-παράδοση του οχήματος γίνεται στον χώρο που θα υποδείξει ο πελάτης, Online Service -ο πελάτης ενημερώνεται με sms και αποκτά πρόσβαση online για ενημέρωση για τις επιπλέον εργασίες που ενδεχομένως προκύψουν κατά τον έλεγχο στο συνεργείο και το κόστος αυτών, και Clean Plus -καθαρισμός και απολύμανση του συστήματος κλιματισμού, έλεγχος της απόδοσής του, αντικατάσταση του φίλτρου καμπίνας και τοποθέτηση φίλτρου ενεργού άνθρακα, καθώς και δωρεάν έλεγχος βασικών σημείων.