Συγκεκριμένα, μέσω της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας, η εταιρεία αναδεικνύει την ιδέα του εξατομικευμένου ασφαλίστρου για κάθε πελάτη, προσκαλώντας τον κάθε ενδιαφερόμενο να επικοινωνήσει με την εταιρεία ή τον άμεσο συνεργάτη, ώστε να λάβει την απαιτούμενη ενημέρωση. Επιπλέον, στη διαφήμιση αναφέρονται παροχές όπως νέες μειωμένες τιμές και έκπτωση για τον προσεκτικό οδηγό. Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία «επιδιώκει μέσω της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας να προβάλλει το μήνυμα ότι η AIG επικεντρώνεται στον άνθρωπο και τον οδηγό και όχι στο αυτοκίνητο, δίνοντας την ευκαιρία στον καταναλωτή να ενημερωθεί για τα νέα προνόμια στην ασφάλιση αυτοκινήτου».