Στον «αέρα» βρίσκονται δύο νέα τηλεοπτικά σποτ του Milko με την «υπογραφή» της The Newtons Laboratory. To main TVC εστιάζει στα φιλικά προς το περιβάλλον χαρακτηριστικά του προϊόντος, ενώ το δεύτερο σποτ στο νέο λανσάρισμα του brand, το Milko Vegan από ρόφημα βρώμης.
Την παραγωγή των σποτ ανέλαβε η Avion Films σε σκηνοθεσία Daniel Bolda, το Post Production η Kent και τον ήχο η Bounce. Πέρα από την τηλεόραση, η καμπάνια θα «τρέξει» και online. Η ιδέα πάνω στην οποία βασίστηκε η επικοινωνία είναι ότι «ο κόσμος μας αλλάζει και πρώτα από όλους αλλάζουν οι νέοι.
Το κοινό μας δεν νοιάζεται μόνο για το ατομικό καλό αλλά και για το συλλογικό και απαιτεί και από τα brands να αλλάξουν, να ακολουθήσουν και να στηρίξουν την νέα αυτή εποχή που οδηγεί σε ένα καλύτερο μέλλον», σύμφωνα με όσα ανάφερε στο DF το agency. Όσον αφορά το Milko, αυτό αλλάζει, ώστε να κάνει καλό στον πλανήτη. Έτσι, το κακάο του έχει πιστοποίηση Rainforest Alliance, κάθε μπουκάλι είναι πλέον από 35% ανακυκλωμένο πλαστικό και με μη αποσπώμενο καπάκι.