Η νέα καμπάνια της Istikbal με τίτλο «Ώρα για πάρτι» και την «υπογραφή» της Eosnet έρχεται να τοποθετήσει το σαλόνι στο επίκεντρο, ως χώρο συνάντησης και διασκέδασης.

Η ταινία μεταφέρει το κοινό στο καθιστικό ενός νέου ζευγαριού όπου μητέρα και κόρη αποφασίζουν να παρουσιάσουν στους διαδικτυακούς τους φίλους το νέο τους σαλόνι από την Istikbal.

Ο σύζυγος που μόλις έχει βγει από το σπίτι, ενημερώνεται μέσω των social media και επιλέγει να επιστρέψει στο σπίτι και στη «γιορτή» που έχει στηθεί στο σαλόνι του. Η καμπάνια θα «τρέξει» στην τηλεόραση και σε digital Μέσα.