Ως κεντρικό στοιχείο της φετινής καμπάνιας To Campari ανακοινώνει την επιστροφή του Campari Red Diaries 2019, με το Entering Red, μια ταινία μικρού μήκους από έναν βραβευμένο σκηνοθέτη και πρωταγωνίστρια μια διάσημη ηθοποιό του Hollywood.
Με το brand να υπόσχεται πως «κάθε cocktail διηγείται μία ιστορία», το Entering Red αποκαλύπτει μια ιστορία γεμάτη ίντριγκες και αποτελεί ωδή προς το Negroni, το cocktail-υπογραφή του Campari, το οποίο σηματοδοτεί την εκατοστή επέτειο του brand για το 2019. Η νέα ταινία μικρού μήκους θα αποτελέσει το κεντρικό στοιχείο της φετινής καμπάνιας, με πρωταγωνιστές την Ana de Armas και τον Lorenzo Richelmy και σκηνοθέτη τον Matteo Garrone. Ως κύριος χορηγός του Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας, το Campari δημιούργησε μια νέα ταινία που έρχεται να εμπλουτίσει τη συλλογή ταινιών μικρού μήκους του ποτού.