Η Δωδώνη, ανταποκρινόμενη στις εξελισσόμενες προτιμήσεις και τάσεις, συστήνει τη δική της «Νέα Συνταγή, Νέα Εποχή» για το γιαούρτι Δωδώνη Στραγγιστό, για την οποία πραγματοποίησε χθες, εκδήλωση στο Ploes, στο Φάληρο.

Το νέο γιαούρτι Δωδώνη Στραγγιστό έρχεται σε τρεις εκδοχές: Πλήρες με 8% λιπαρά από 100% ελληνικό φρέσκο γάλα, με 2% λιπαρά και με 0% λιπαρά, ενώ έχει γίνει λανσάρισμα και του Δωδώνη Στραγγιστό χωρίς λακτόζη. Με tagline «Κάποιοι είναι στον κόσμο τους. Κι εσύ… στη Δωδώνη», το νέο λανσάρισμα πλαισιώνει μία 360ο καμπάνια, σε δημιουργικό της BBDO, η οποία επιμελήθηκε και τη νέα συσκευασία.

Κατά την παρουσίασή του, ο Μιχάλης Παναγιωτάκης, CEO της εταιρείας, έκανε μία ιστορική αναδρομή, προβάλλοντας παλαιότερες καμπάνιες του brand, για να καταλήξει στη φετινή.

«Η “Νέα Συνταγή, Νέα Εποχή” για το στραγγιστό μας γιαούρτι, αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή μας στην καινοτομία και την αδιάκοπη επιδίωξή μας να παράγουμε γαλακτοκομικά προϊόντα εξαίρετης ποιότητας και γεύσης», σημείωσε χαρακτηριστικά. Από την πλευρά της, η Bίκυ Παπουτσάκη, Marketing Manager της εταιρείας, δήλωσε στο DailyFax:

«Είμαστε πάρα πολύ ευχαριστημένοι από το νέο λανσάρισμα. Η ομάδα της παραγωγής είναι οικογένεια. Είχαν έναν στόχο να κάνουν το καλύτερο και το κατάφεραν. Βελτίωσαν την υφή, τη γεύση, μείωσαν την οξύτητα. Επικοινωνιακά, κινούμαστε δυναμικά μέσω digital, γευστικές δοκιμές σε σούπερ μάρκετ, συμμετέχουμε ως χορηγοί σε εκδηλώσεις κ.ά.», ενώ αναφορικά με τη νέα συσκευασία, η ίδια ανέφερε πως έχουν χρησιμοποιηθεί ανακυκλώσιμα υλικά και λιγότερο πλαστικό. Τέλος, σημειώνεται πως την εκδήλωση διοργάνωσε η V+O.