Το Publicis Groupe ανακοίνωσε τη συνεργασία του με την εταιρεία ad tech, The Trade Desk, ώστε να εξασφαλίσει στους πελάτες του αποτελεσματικό targeting των καταναλωτών στην post-cookie εποχή. Η συμφωνία θα «παντρεύει» τις, μέχρι πρότινος ανταγωνιστικές, ID λύσεις της The Desk Trade, «Unified ID 2.0», και του ad tech τμήματος Epsilon του Publicis Groupe, «Core ID», η οποία γίνεται πλέον διαλειτουργική, επιτρέποντας και στις δύο λύσεις να μοιράζονται πληροφορίες χρηστών και να επαληθεύουν το εκάστοτε κοινό.
Η ανακοίνωση της συνεργασίας έρχεται σε μια χρονική στιγμή, όπου ο κλάδος του ad tech συνεχίζει να αναζητά τρόπους αντικατάστασης των third-party cookies στους browsers, τα οποία χρησιμοποιούνται για να κάνουν track την πλοήγηση των χρηστών σε κάθε site. «Χτίζουμε μια νέας γενιάς εξατομικευμένη media πλατφόρμα, βασισμένη σε πραγματικά identities, προκειμένου να επιτρέψουμε στα brands να “μιλούν” στους πελάτες τους σε ατομικό επίπεδο σε όλα τα κανάλια», δήλωσε σχετικά ο Arthur Sadoun, Chairman και CEO του Publicis Groupe.
(Πηγή: AdAge)