Σε επίπεδο marketing και επικοινωνίας

Η Lavazza και η Juventus ενώνουν τις δυνάμεις τους, στο πλαίσιο νέας συνεργασίας σε επίπεδο marketing και επικοινωνίας. Η συμφωνία μεταξύ των δύο εταιρειών καλύπτει μια σειρά ενεργειών, όπως η προβολή της μάρκας Lavazza στο Allianz Stadium, κατά τη διάρκεια των αγώνων του Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου Ιταλίας Serie A και του Κυπέλλου Ιταλίας Coppa Italia, καθώς και στο Κέντρο Εκπαίδευσης Juventus, με δραστηριότητες στα ψηφιακά και κοινωνικά δίκτυα, με τη χρήση του λογότυπου για ενέργειες marketing και διαδικτυακή επικοινωνία.

Η συνεργασία θα περιλαμβάνει, επίσης, τη συμμετοχή της πρώτης ομάδας γυναικών της Juventus, αλλά και την εμπλοκή του κόσμου των e-sports, με τη συμμετοχή της ομάδας Juventus eFootball σε ορισμένες δραστηριότητες. Επίσης, ο καφές Lavazza θα πωλείται αποκλειστικά σε όλες τις καφετέριες και τα σαλόνια φιλοξενίας του Allianz Stadium στο Τορίνο.