Αφορά στην εφαρμογή Clic2C σε πασχαλινές ψηφιακές συσκευασίες

Οι καταναλωτές των Χρυσών Αυγών απέκτησαν πρόσβαση μέσω των πασχαλινών συσκευασιών Παναθηναϊκός και ΑΕΚ και του κινητού τους τηλεφώνου, σε φωτογραφικό υλικό των ποδοσφαιρικών τους ομάδων, συνδυάζοντας έτσι αγορά πράσινων και κίτρινων πασχαλινών αυγών, με ψυχαγωγικό περιεχόμενο.

Η περσινή αντίστοιχη ενέργεια στις πασχαλινές συσκευασίες, εκτός της επιτυχίας που είχε με το καταναλωτικό κοινό, απέφερε και τη διάκριση «Best Launching 2011» για τη Χρυσά Αυγά από το περιοδικό The Business Review. Τo Clic2C είναι ένα καινοτόμο, διεθνές, βραβευμένο mobile app που συνδέει την έντυπη επικοινωνία, με το mobile web, ζωντανεύοντας κάθε μορφής έντυπα (συσκευασίες, καταχωρίσεις, εφημερίδες, αφίσες, T-shirt, κ.λ.π.).