Στο πλαίσιο του λανσαρίσματος των Kings Brioche

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η Cambo Industries σχεδίασε την ενέργεια «Kings of Eject Festival» και χρησιμοποίησε δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως τα Facebook, Instagram, YouTube και Periscope, συνδέοντάς τα με τη δημιουργική παρουσία του brand στον χώρο του event. Στο πλαίσιο του event, «οι τυχεροί fans που συμμετείχαν στην συναυλία μεταμορφώθηκαν σε street art portrait από τον διάσημο graffiti artist Same 84, φιγούραραν στον πραγματικό τοίχο Walls οf Kings που τοποθετήθηκε στον χώρο του Ejekt, ενώ στο τέλος της συναυλίας οι Kings έπαιρναν το πορτραίτο τους σπίτι, αποκτώντας πια μια μόνιμη σχέση με το brand», όπως αναφέρει η Cambo σε σχετική της ανακοίνωση. Τέλος, στο πλαίσιο της συνεργασίας, για πρώτη φορά στην Ελλάδα χρησιμοποιήθηκε η εφαρμογή Periscope από ένα brand, για να μεταδώσει live τον παλμό μιας συναυλίας, από τα sound check και το στήσιμο της σκηνής, μέχρι τα backstage και την arena.