Η BAAS Digital γνωστοποιεί τη νέα συνεργασία της με την ANWB, τον μεγαλύτερο ολλανδικό οργανισμό τουρισμού και μεταφορών, όπως επισημαίνεται. Συγκεκριμένα, αναλαμβάνει την digital επικοινωνία της ANWB Camping και της PinCamp, που αποτελούν δύο από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες τουρισμού κάμπινγκ στην Ευρώπη. Οι δύο πλατφόρμες προσφέρουν στους ταξιδιώτες πρόσβαση σε πάνω από 14.400 κάμπινγκ σε 44 χώρες, με 196.700 αξιολογήσεις από χρήστες, που μπορούν να αναζητήσουν και να κλείσουν κάμπινγκ για τις διακοπές τους, έχοντας στη διάθεσή τους πληθώρα επιλογών και πληροφοριών.

Η PinCamp είναι κοινοπραξία της ANWB με δύο ακόμα μεγάλους ευρωπαϊκούς ομίλους – τη γερμανική ADAC και την ελβετική TCS. Η BAAS Digital ανέλαβε την digital στρατηγική της PinCamp και της ANWB Camping, στη Γερμανία και την Ολλανδία αντίστοιχα, με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας, της προτίμησης των brands και την αύξηση των κρατήσεων.

Η ολοκληρωμένη digital στρατηγική περιλαμβάνει: λανσάρισμα καμπάνιας, με το δημιουργικό concept «Go all the way», αλλά και Performance Advertising με στοχευμένες καμπάνιες στις πλατφόρμες Google και Meta, που έχει στόχο την αύξηση των conversions. Η BAAS Digital αξιοποιεί Google Performance Max και Search campaigns, καθώς και Meta Advantage+ sales, για να προσεγγίσει το κοινό-στόχο. Αξίζει να σημειωθεί πως η BAAS Digital πέτυχε ROAS 15x μέσα στο πρώτο δίμηνο της καμπάνιας.