Η Baas Digital ανέπτυξε και υλοποίησε τη νέα digital καμπάνια του τροπικού φρουτοποτού Maaza. Η καμπάνια καλεί το κοινό 4 χωρών να αναζητήσει τις 11 γεύσεις του δημοφιλούς brand, το οποίο έχει τις ρίζες του στην Ινδία του 1970. Η Baas Digital ανέλαβε το δημιουργικό της καμπάνιας, καθώς και τη στρατηγική της διαφήμισής της στην Ολλανδία, τη Γαλλία, τη Δανία και τη Ρεϋνιόν. Η καμπάνια αφορά επαναλανσάρισμα του brand και λανσάρισμα νέων προϊόντων στις προαναφερθείσες αγορές.

Μια σειρά από βίντεο, με εικαστικό όχημα το ινδικό μοτίβο που είναι γνωστό ως μάνταλα, επικοινωνούν ξεκάθαρα την καταγωγή και την κληρονομιά του Maaza, ενώ παράλληλα ενημερώνουν τον καταναλωτή για την τροπική γεύση του φρουτοποτού. Αξίζει να σημειωθεί ότι η συνεργασία αφορά τόσο την B2C, όσο και την B2B επικοινωνία του brand.