Μια νέα ευρεία συνεργασία εγκαινιάζουν η Ολυμπιακή Ζυθοποιία και ο AKTO, η οποία θα δώσει την ευκαιρία στους σπουδαστές του οργανισμού να εργαστούν, σε πραγματικές συνθήκες, σε δημιουργικά projects που θα υλοποιηθούν για την πλειοψηφία των brands της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, μεταξύ των οποίων οι μπίρες Fix Hellas, Kaiser και Mythos. Οι σπουδαστές θα παρακολουθήσουν workshops σχετικά με το αντικείμενό τους από στελέχη της εταιρείας, θα γνωρίσουν τη διαδικασία σχεδιασμού και παραγωγής βασικών υλικών των προϊόντων, αλλά και τη φιλοσοφία κάθε μάρκας.

Στη συνέχεια, θα κληθούν να δουλέψουν επί συγκεκριμένων δημιουργικών briefs και να παρουσιάσουν τις προτάσεις τους, το τελικό αποτέλεσμα των οποίων θα εκτεθεί και στο ευρύ κοινό. «Θέλουμε να δώσουμε το έναυσμα στους νέους να ξεδιπλώσουν το ταλέντο τους και να ανακαλύψουν τη δική τους δημιουργική φωνή, αλλά και την ευκαιρία να παρουσιάσουν τη δουλειά τους σε ένα ευρύ κοινό», σημείωσε η Marketing Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, Μαρία Ηρωίδη.