Στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας του Nestea, «Taste of Freedom»

Στόχος των ενεργειών είναι ο κόσμος να γνωρίσει τη νέα δροσερή εμφάνιση του Nestea, «αλλά και να προσφέρουν αυτές στο καταναλωτικό κοινό ένα απολύτως διασκεδαστικό και δροσιστικό διάλειμμα», όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση. Η ομάδα της MSPS βρίσκεται κάθε σαββατοκύριακο έως τα τέλη Αυγούστου σε διάφορα beach bars, ενώ στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας του Nestea, «Taste of Freedom», οι καταναλωτές μπορούν να συμμετάσχουν σε διάφορες διαδραστικές ενέργειες που γίνονται στο νερό, όπως υποβρύχια φωτογράφηση και stand up paddle. Όσοι συμμετέχουν στην υποβρύχια φωτογράφηση έχουν τη δυνατότητα να ανέβει η φωτογραφία τους στο Facebook και να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό του Nestea για ενδιαφέροντα δώρα.