Σε επίπεδο awareness καμπανιών και social media

H Mediacube εγκαινιάζει τη συνεργασία της με την iRobot, εταιρεία στον κλάδο των οικιακών ρομπότ, με 30 χρόνια τεχνογνωσία στη ρομποτική. Συγκεκριμένα, η Mediacube έχει αναλάβει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση Awareness καμπανιών σε πληθώρα μέσων, όπως στο δίκτυο της Google, στο YouTube, καθώς και την διαχείριση των Social Media λογαριασμών, Facebook και Instagram. Κύριος στόχος των ενεργειών είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand iRobot τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο, σε συνδυασμό με την προβολή των τεχνολογικών χαρακτηριστικών του.

Η iRobot ιδρύθηκε το 1990 από ρομποτιστές του MIT στη Μασαχουσέτη. Μέχρι σήμερα έχει πουλήσει περισσότερα από 30 εκατ. ρομπότ σε παγκόσμια βάση. Με περισσότερα από 30 χρόνια εμπειρίας στη ρομποτική βιομηχανία, η iRobot παραμένει δεσμευμένη στο να κατασκευάζει ρομπότ που εφοδιάζουν τον άνθρωπο με εξυπνότερους τρόπους να καθαρίζει, ώστε να έχει περισσότερο ελεύθερο χρόνο στην καθημερινότητά του.