Η Mediacube επιλέχθηκε από την Korres για τη βελτιστοποίηση της νέας ιστοσελίδας της εταιρείας, μέσω της υπηρεσίας SEO, με σκοπό την κατάταξη της σε υψηλότερες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης, καθώς και το setup του νέου εργαλείου συλλογής και ανάλυσης δεδομένων της Google, το Google Analytics 4.

Με τη νέα αυτή συνεργασία, η Mediacube αναλαμβάνει να υλοποιήσει ένα ολοκληρωμένο έργο SEO & Analytics, για να ενισχύσει την παρουσία του νέου website της Korres στο διαδίκτυο και να το φέρει πρώτο στις αναζητήσεις των καταναλωτών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Με αφετηρία το παλαιότερο ομοιοπαθητικό φαρμακείο της Αθήνας, η μάρκα γεννήθηκε το 1996 – εμπνευστής της ο Γιώργος Κορρές με οδηγό την εμμονή του για τα φυσικά συστατικά και τη βαθιά γνώση αυτών μέσω των 3.000 ομοιοπαθητικών σκευασμάτων του φαρμακείου. Η Ελλάδα, η φύση, η κληρονομιά του φαρμακείου, η επιστήμη και η αισθητική συνθέτουν την κινητήριο δύναμη της Korres εδώ και 26 χρόνια για την ανάπτυξη ασφαλών, αποτελεσματικών, φυσικών προϊόντων. Ακολουθώντας τη συνείδησή της από το ξεκίνημά της έως σήμερα, η Korres αναλαμβάνει την ευθύνη για κάθε στάδιο της διαδικασίας: από τα βότανα και φυτά που καλλιεργούνται στα ελληνικά εδάφη, τη zero-waste εκχύλισή τους, την πρωτογενή έρευνα και την έρευνα σε βιολογικό επίπεδο, την ανάπτυξη κάθε φόρμουλας που τελειοποιείται μέσω εκατοντάδων tests, έως το design και την επαναχρησιμοποίηση κάθε υλικού των συσκευασιών.