Η Humble και ο όμιλος Φουρλή προχώρησαν σε συνεργασία για τη διαχείριση της επικοινωνίας των brands Holland & Barrett και Dpam στο TikTok.

Συγκεκριμένα, η συνεργασία αφορά στη δημιουργία οργανικού, short form περιεχομένου για τα TikTok channels των δύο brands του ομίλου και περιλαμβάνει τον σχεδιασμό της στρατηγικής, το δημιουργικό και την εκτέλεση της παραγωγής, μέσω του TikTok Studio της Humble.

Η συγκεκριμένη συνεργασία προστίθεται σε μια σειρά νέων συνεργασιών για την Humble στον τομέα του short form content (TikToks, Shorts & Reels), στον οποίο η εταιρεία έχει επενδύσει σημαντικά τα τελευταία δύο χρόνια.