Ανέλαβε τη στρατηγική επικοινωνίας των προϊόντων Citrus

H Concept Communication Strategies ανέλαβε το συνολικό πλάνο στρατηγικής επικοινωνίας για τα προϊόντα Citrus. Τα παραδοσιακά προϊόντα με βάση τα εσπεριδοειδή της Χίου και πρωταγωνιστή το Χιώτικο Μανταρίνι ήρθαν πλέον στην Αθήνα, με στόχο να επεκτείνουν την παρουσία τους τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Η συνεργασία με την Concept Communication Strategies σηματοδοτεί τη στοχευμένη τοποθέτηση του brand και των προϊόντων μέσα από τις υπηρεσίες Στρατηγικής Επικοινωνίας, Media Relations, Social Media Management και Influencers Cooperation.

Η Γιώτα Χουλιαρά, CEO της Concept, αναφέρει: «Μια νέα εποχή που στόχο έχει να παντρέψει τις μνήμες της παράδοσης με τον μοντέρνο τρόπο ζωής ξεκινά για τα αγαπημένα προϊόντα Citrus. Αισθανόμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που ακόμα μια εταιρεία με πλήθος βραβεύσεων εμπιστεύεται την ομάδα μας για να αναδείξει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των προϊόντων της και να συνδράμει στη στρατηγική της ανάπτυξη».