Η Mediacube επιλέχθηκε από την Daikin Ελλάς, με σκοπό την ανάπτυξη online στρατηγικής αναφορικά με την ψηφιακή προβολή και διαφήμισή της, εστιασμένη «στη διαρκή επικοινωνία με τους πελάτες της, την ανάδειξη των μοναδικών χαρακτηριστικών των προϊόντων της και την περαιτέρω εδραίωσή της ως ηγέτιδας στον χώρο του κλιματισμού».
Με τη νέα αυτή συνεργασία, η Mediacube επιλέγεται, για ακόμη μια φορά, να φέρει εις πέρας ένα ιδιαίτερο digital project. Με εμπειρία 19 ετών σε πολυβραβευμένες στρατηγικές και projects, κλήθηκε να υλοποιήσει ένα ολοκληρωμένο πλάνο online προώθησης με ενέργειες Brand Awareness και Performance μέσω Programmatic Advertising, Google ads, καθώς και μέσω καμπανιών σε Social Media, ακολουθώντας μια 360o marketing & growth στρατηγική για την επίτευξη βέλτιστων αποτελεσμάτων.
Επιπλέον, οι ενέργειες αυτές πλαισιώνονται με την ενίσχυση της παρουσίας της Daikin στα Social Media, μέσω της δημιουργίας περιεχομένου για την καθημερινή επικοινωνία του brand με το ελληνικό κοινό, καθώς και τη δημιουργία creatives, τα οποία θα πλαισιώνουν τη συνολική αυτή digital προβολή.