Η Funky Buddha ανέθεσε στην Digital Minds τη διαχείριση των social media accounts της και τη δημιουργία πρωτότυπου content με βασικό στόχο την ενίσχυση της παρουσίας του brand στα social media. Στόχος της Digital Minds είναι ο στρατηγικός σχεδιασμός της επικοινωνίας του brand στο YouTube, Instagram, Spotify και Facebook, με περιεχόμενο που αναδεικνύει τις αξίες της Funky Buddha και την ποιότητα των προϊόντων.

Μέσα από σύγχρονη αισθητική και αξιοποιώντας τη δυναμική του influencer marketing, η Digital Minds έχει αναλάβει και την παραγωγή περιεχομένου, βασισμένου σε πρωτότυπα concepts που στόχο έχουν να δημιουργήσουν brand awareness, αλλά και να προσφέρουν added value στους καταναλωτές μέσα από συμβουλές για μόδα, μουσική, τέχνη, ταξίδια και sports. Παράλληλα, μέσα από posts και stories σε όλα τα social media, οι χρήστες θα έχουν πρόσβαση σε sneak peeks από φωτογραφήσεις των collections, hints από την παραγωγή των ρούχων και fashion tips.