Αφορά ενέργειες experiential marketing για την Fanta

Με κεντρικό μήνυμα «Κάνε Παιχνίδι», η ΜSPS σχεδίασε, οργάνωσε και υλοποιεί σειρά ενεργειών σε όλη την Ελλάδα, από τέλη Ιουνίου έως τέλη Σεπτεμβρίου. Η MSPS σχεδίασε για τη Fanta μια σειρά από events, όπου καλεί τους καταναλωτές να ζήσουν την απόλυτη διασκεδαστική εμπειρία που αξίζει να τη μοιραστούν με τους φίλους τους, να απολαύσουν μία Fanta και να «κάνουν παιχνίδι». Βασισμένο στην καμπάνια της Fanta «Play now» και  τα «100 πράγματα που πρέπει να κάνεις πριν μεγαλώσεις», η ενέργεια της MSPS κινητοποιεί τον κόσμο να διαλέξει ένα από τα hashtags της Fanta, να βγάλει την πιο αστεία φωτογραφία και να την μοιραστεί με τους φίλους του στα social media. Οι ενέργειες θα γίνουν σε πόλεις των ευρύτερων περιοχών Αττικής, Θεσσαλονίκης και Αχαίας.