Mε την online υπηρεσία e-Mystery

Πρόκειται για μία προσέγγιση που μεταφέρει την αληθινή, real-time γνώμη του online καταναλωτή στο e-shop, βοηθώντας τον να εντοπίσει τα δυνατά και αδύνατα σημεία του σε κάθε φάση του customer journey. Από το τμήμα Omnichannel της ΑΒ Βασιλόπουλος δήλωσαν: «Με τη νέα υπηρεσία της Focus Bari e-mystery, έχουμε τη δυνατότητα να μελετήσουμε και να αναλύσουμε την πορεία των αγορών των καταναλωτών, όχι μόνο για την ΑΒ, αλλά και για τον ηλεκτρονικό ανταγωνισμό μας». Η Άννα Καραδημητρίου, Αντιπρόεδρος & Γενική Διευθύντρια Online & AdHoc Ερευνών της Focus Bari, δήλωσε: «Η Focus Bari συμβάλλει στην υγιή εξέλιξη του e-commerce δημιουργώντας ένα χρήσιμο εργαλείο για κάθε e-shop που αγαπά και σέβεται τους καταναλωτές του».