Η νέα συνεργασία ξεκινά η Acrossmedia241 και της iion, εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο του in-game advertising.

Η νέα συνεργασία φέρνει νέες και αποκλειστικές δυνατότητες για διαφημιστές και διαφημιζόμενους. Μέσω της υβριδικής πλατφόρμας Immersiion και τις αποκλειστικές υπηρεσίες της Acrossmedia241, είναι πλέον δυνατή – για κάθε in-game καμπάνια – η επιλογή στοχευμένων gaming audiences, συγκεκριμένων κατηγοριών και τίτλων παιχνιδιών, διαφορετικών ad formats/ channels, καθώς και η μεγιστοποίηση της κάλυψης (σε όλα τα ηλικιακά κοινά), η οποία ξεπερνά τα 3 εκατ. χρήστες στην Ελλάδα.

O Yasin Dabhelia, Head of Demand, iion δήλωσε: «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος για τη συνεργασία μας με την Acrossmedia241 και τις νέες διαφημιστικές δυνατότητες που φέρνουμε σε Ελλάδα και Κύπρο, ολοκληρώνοντας – για πρώτη φορά και μέσα από ένα ενιαίο περιβάλλον – και τα 3 βασικά gaming environments (in-game, around-the-game, away-from-the-game)».

Η Ειρήνη Σαχά, Founder και CEO, Acrossmedia241 συμπλήρωσε: «Μέσα από τις δεκάδες in-game καμπάνιες που έχουμε υλοποιήσει τα τελευταία 2 χρόνια, αναγνωρίσαμε την ανάγκη για μια οριζόντια λύση που ενσωματώνει όλους τους in-game vendors/ publishers και παρέχει ένα ενοποιημένο planning, targeting & measurement περιβάλλον.

Αυτήν την ανάγκη, καλύπτει με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο η iion, η συνεργασία με την οποία έρχεται να προσδώσει προστιθέμενη αξία στις in-game καμπάνιες που υλοποιούμε και, βέβαια, στα brands που μας εμπιστεύονται».