Νέα, στρατηγική συνεργασία συνάπτουν η SAS, εταιρεία analytics και τεχνητής νοημοσύνης, και η Εθνική Τράπεζα με αντικείμενο τη δημιουργία ενός Analytics Center of Excellence εντός της τράπεζας. Η Εθνική Τράπεζα, η οποία διαθέτει βάση που ξεπερνά τα 5,5 εκατ. πελάτες λιανικής, δημιούργησε το κέντρο, ώστε να ανταποκριθεί στις ανάγκες του ψηφιακού μετασχηματισμού της.

Όπως αναφέρει ο Παντελής Μαραβέας, Assistant General Manager Retail Segments, Bank Analytics & Liability Products στην Εθνική Τράπεζα, «η επένδυση στα analytics είναι μία στρατηγική απόφαση που θα βοηθήσει την Εθνική Τράπεζα να πετύχει τους στόχους της».

Ο Γιάννης Παπατσίρος, Regional Lead της SAS για Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία δήλωσε: «Είναι τιμή μας που ένας οργανισμός όπως η Εθνική Τράπεζα εμπιστεύεται την SAS για να την υποστηρίξει στην επίτευξη των στρατηγικών της στόχων».