Η Advertary PR ξεκινά νέα συνεργασία με την Dataphoria, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα των δεδομένων ESG και των πλατφορμών ανάλυσης δεδομένων.
Ο στόχος της συνεργασίας είναι η ανάπτυξη και εφαρμογή καινοτόμων επικοινωνιακών στρατηγικών που θα ενισχύσουν την παρουσία της Dataphoria στον ψηφιακό χώρο και θα προάγουν την αποστολή της για τη βιώσιμη ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
Η Dataphoria, με τη χρήση της πρώτης, όπως επισημαίνεται, ESG Analytics-as-a-Service πλατφόρμας στην Ελλάδα, προσφέρει στις επιχειρήσεις την ικανότητα να παρακολουθούν και να αναλύουν τους σημαντικότερους δείκτες ESG (Περιβάλλον, Κοινωνία, Διακυβέρνηση) και αντικτύπου, παρέχοντας εξατομικευμένες πληροφορίες.
«Η Advertary PR, με την εμπειρία της στη διαχείριση επικοινωνίας, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των δημοσίων σχέσεων, θα συνεργαστεί στενά με τη Dataphoria για τη δημιουργία και υλοποίηση στρατηγικών επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων που θα αναδείξουν την αξία των υπηρεσιών της Dataphoria», σημειώνει σχετική ανακοίνωση, η οποία καταλήγει:
«Με την υποστήριξη της Advertary PR, η Dataphoria φιλοδοξεί να μεταφέρει τα μηνύματά της σε ένα ευρύτερο κοινό, να κινητοποιήσει και να καθιερώσει νέες προσεγγίσεις στην επικοινωνία των επιδόσεων βιωσιμότητας».