Σε συνεργασία με την Κοιν.Σ.Επ BlackLight, η οποία υποστηρίζει κοινωνικές ομάδες που βρίσκονται στο περιθώριο όπως οι άνθρωποι με μερική ή ολική απώλεια όρασης, τα My market διοργάνωσαν το πρώτο διαδραστικό σεμινάριο εκπαίδευσης εργαζομένων με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών με οπτική αναπηρία στα καταστήματα της αλυσίδας.
Μέσα από τα σεμινάρια, οι εργαζόμενοι μαθαίνουν να εξοικειώνονται με τις ανάγκες των καταναλωτών με απώλεια όρασης και εκπαιδεύονται πάνω σε τεχνικές για τη βέλτιστη παροχή υπηρεσιών που αφορούν στη συγκεκριμένη κατηγορία πελατών. Η δράση ξεκίνησε πιλοτικά στο κατάστημα των Βριλησσίων, ενώ ακολουθούν σύντομα εκπαιδεύσεις και σε άλλα My market.
«Στόχος μας στα My market είναι οι πελάτες μας, με απώλεια όρασης, να κάνουν τα ψώνια τους με ασφάλεια και να νιώσουν εμπιστοσύνη κοντά μας και να συμμετάσχουμε δυναμικά στην αντιμετώπιση του αποκλεισμού συγκεκριμένων κοινωνικών ομάδων από κοινές δράσεις, το κοινωνικό στίγμα, καθώς και την πιθανή αμηχανία και άγνοια σχετικά με την αναπηρία γενικότερα», αναφέρει η εταιρεία.