Η νέα καμπάνια #PausiGiaKalo της ΑΒ Βασιλόπουλος καλεί το κοινό να κάνει μία «παύση» στη σπατάλη τροφίμων και να συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος, της κοινωνίας, αλλά και της τσέπης του. Η καμπάνια προβάλλεται μέσα από δύο βίντεο στα ψηφιακά Μέσα.

Στο σποτ του YouTube παρουσιάζονται δύο ήρωες, ένας άνδρας και μία γυναίκα, τη στιγμή που κάνουν τα ψώνια τους σε ένα κατάστημα ΑΒ. Ξαφνικά γίνεται μία «παύση» μπροστά τους, σηματοδοτώντας ότι μία σκέψη χρειάζεται να κάνει κάποιος τη στιγμή των αγορών του: «Τι πραγματικά χρειαζόμαστε να αγοράσουμε».

Ένας από τους βασικούς λόγους που οδηγεί τους καταναλωτές στη σπατάλη τροφίμων είναι το ότι αγοράζουν περισσότερα απ’ όσα χρειάζονται, καθώς η λογική «ας πάρω να έχω» υπερισχύει. Η «παύση» στην οποία προτρέπει η ΑΒ, είναι για να σκεφτεί κανείς αν πραγματικά θα καταναλώσει εγκαίρως το τρόφιμο που πρόκειται να αγοράσει.